Thursday, June 2, 2011

My Princess Hours

Ok, kali nih post SERIUS :cerut:sedikit...
Gua maw share sumthing ttg my talented gf kat sni~~ 
Kat bawah nih suma video yg arwah sempat bagi gua sblum dia pergi
Masih lagi simpan dalam hp, kadang2 klu bosan, buka tgok jap..
Die hard fan :nangis:Yuna nih, smpai cara arwah dress-up pon ikut2 Yuna :awesome:


Ok, lagu fvret arwah ekceli adalah Dan Sebenarnya~~
tp malangnya videonya xda, cma audio record seja...sob3x...
Tp xpa, ada 3 lg video yg kira tgempakla spnjang zaman..
Bminggu2 arwah blatih :maingitar:n :nyanyi:dan hasilnya... taraaaaa~~~


Nih dia 1st video released arwah pada umum, tajuk dia Rocket. 
Best lagu nih, klu maw dgr yg ori, sila klik download




2nd video plak tajuk dia After Midnight~~
Yg nih pon lagu dia best, 1st dgr pon rasa siuk sda...




3rd video and da last one ialah Bukannya Aku Takut
Yg ini gua msh ingt lg, time2 maghrib dia sms suruh gua dgr
Lpas smbahyg tuh, trus p bka Youtube, carik lagu nih..
1st time dgr tajuknya aku :l0l: skjap, mcm lucu...
Tp lpas dgr, :tidak:trus...
Nih dia videonya~~


Amcm? Ok x dia :nyanyi:
 Hehehe..hurm, arwah mmg krja keras wo main gitar smpai gitarku pun d kebasnya
Plan aritu time bfday dia pada 1hb Disember maw blikan dia gitar
Siap kmpul duit sda nih, around rm300 gitu~~
Tp hajat xkesampaian... :manje:

Apa2 pun, video2 nih la jadi barang peninggalan arwah
Nih ubat kalah antibiotik, ini pengobat rindu org bilang~~ :rindu:


Ok, smpai d sni seja episod kali nih, jmpa lagi d ari dan wktu yg sma dlm rncangan Mari Mengambur Bersama Kura Kura :kekure:


p/s: Hakcipta terpelihara. Semua video yang dipaparkan di dalam www.sirfar8.blogspot.com di bawah nama pena Kura Kura Hijau dan www.sirfar8.blogspot.com merupakan hakcipta yang dimiliki oleh Prof. Dr. Farid. Sebarang pengedaran tanpa kebenaran adalah dilarang! :tembak:



2 tindakbalas dari peminat:

ErieLove said...

menangis membaca post ini. I miss her too much.

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment

Boleh Komen FB Admin Kat Sini

Followers