Thursday, June 2, 2011

Lamanya tak update blog!

Lamanya kan ndak upd8 blog. Sibuk bah~~~
Hahaha... klu aku upd8 pon, mnada org baca juga! :wek:

Tp nataw napa datang kili maw p upd8... 
Style post pun lain sdah ^____^

Ekceli xda bahan pun maw d post kan kapet gua nih :korek:
Hahaha.. kmarin 1 ari mbongkar blog org, baca2 kisah hdup dorg...
Ada yg crita pasal kisah cintanya, ada yg crita dia sda x virgin la..:bosan:
Tp blogger yg ckp x virgin dah tuh, nak kena lempang la :slap:
 
Tp gua xpdulik, yg pnting dorg bahagia..hahaha~~ :sukenye:

Bagi yg 1st time terjah blog gua, blog gua agak sentimental sket  :malula:
Ia berkaitan terus ya dgn title blog gua nih
Tujuan blog nih d buat pun sbb nak share story yg xkuar dr mulut gua
Maksudnya, klu nak kenal gua dgn lebih dkat, d snila tmpatnya...
Hahaha..muka ganaz, tp dalam hati ada ladang bunga~~



Apa2 pun, mcm xdpt upd8 slalu jg nih
Mggu dpn nak start LI dah, sibuk keje dgn wat report tiap2 ari~~  
Jadi alamatnya on9 pon kurang la..
Tp xpe weh, lpas gua LI, nnti gua upd8 experience gua LI tmpat baru ok
Gua LI kat IOI Lahad Datu slama 3 bulan [6 Jun - 9 Sept 2011]
Xsabar da nih weh~~ 

Ok2, smpai sni seja. T gua upd8 lg, nih kira mukaddimah la slps bbrapa kurun gua mnyepi
Okai, bubai suma~~ cehhh, bajet rmai yg baca nih..hahahah~~ 



p/s: Muk2 da msok hutan 2 mggu, smoga dia dan lain2 enjoy n slamat mjalani kem hutan~~ :12:

1 tindakbalas dari peminat:

amoi_dulli said...

Gudluck utk LI

Post a Comment

Boleh Komen FB Admin Kat Sini

Followers